Friday 17 August 2012

KEHIDUPAN.

*********************************************
-Im trying to utter what is actually remain deep inside me-


Hmmmmmm.
ada time saya rasa saya ni lemah sangat
saya rasa saya hidup ni bergantung tak bertali.
 Bukanlah sy melupakan ALLAH, itu xmungkin :(
cuma,,, saya alone drpd 'family and friends'
sy rasa xda tempat mengadu.
tiap kali ada masalah, saya mesti pendam sorang2 and berulang kali yakinkan diri sendiri 'aku kuat'
tapi akhirnya mesti badan ni terbaring lemah atas lantai... menangis n x mmpu nak buat apa-apa..
berulang kali aku beristighfar & mengucap alhamdulillah
sebab aku memohon ampun kalau aku bazirkan air mata ini utk hal2 duniawi,,,
& mengucap alhamdulillah sebab setiap cela yg ada dlm hidup aku ini,
mengingatkan aku kpd perkara yg Hakiki ..

setiap kali aku rasa keseorangan, akue mandiri & mghadapi byk perkara tanpa p'gantungan insan lain.
Aku bersyukur, kerana sepenat mana aku hadapi masalah hidup ni, sehebat tulah aku mampu hadapinya dgn baik.



(and)
Life Is Temporary.

***************************************************

INDAH MUSA .

No comments:

Post a Comment