Thursday 25 October 2012

Sejahtera & Graduasi. ♥

Assalam..
ehem2, mari kita mulakan.

entry kali ini dipost atas rasa sayang.
sayang pada mereka, classmates :*


Representing

Semua calon 9 A+ SPM 2012.
Amin.

gambar waktu pagi.
di dataran gemilang.
saya lambat sampai masa tu. Hihi datang2 je terus ready naik bas haha :p

lol saya gemuk sgt.
Dan ini satu penipuan.
Saya paling tinggi antara mereka *muka bangga*
Ok ? Tu je.

Ini lah kawan2 sejati daripada kelas Sejati. (kelas sebelah kelas saya :)) )

Emm, gambar yg sama, tapi muka saya kelihatan lebih jelas eheh :p
(kabur sikit -.-)


yg sebelah kanan sekali tu, namanya Afiq.
Dia birthday boy pada haritu.
Habis dia kena himpit dgan boy classmates.Seronok sangat masa tu :')
they had so much fun :p

Nampak tak yang dekat kiri sekali tu? Dialah yg tengah taip entry ni lol

antara gambar yg paling disukai di facebook :D
byk likers.
Hahahah im sad. tengok lah saya kat situ, x ready lagi *sigh*

Ok, saya dah ready ! Hehehe :D
1, 2,
Click !!
INDAH MUSA 

No comments:

Post a Comment